loading...

آهنگ

من که اون برق نگات یادم نمیرههای های گریه هات یادم نمیرهمردم از بس با غمت تنها نشستمکار غم را بر دل رسوا شکستممن که اون برق نگات یادم نمیرههای های گریه هات یادم نمیره****هرگز نمیشد باورم تنها بمونمآن

حسین بازدید : 285 دوشنبه 29 مهر 1398

من که اون برق نگات یادم نمیره
های های گریه هات یادم نمیره
مردم از بس با غمت تنها نشستم
کار غم را بر دل رسوا شکستم
من که اون برق نگات یادم نمیره
های های گریه هات یادم نمیره
****
هرگز نمیشد باورم تنها بمونم
آن دم که آتش میزدی بر آشیونم
افسوس از این پرباوری های زمونه

https://artmusics.net/
بهتر بمیرم تا کسی دردم ندونه
من که اون برق نگات یادم نمیره
های های گریه هات یادم نمیره
****
میدونی که هر جا بری پیدات میکنم من
متن ترانه و آهنگ از سایت Listen
پیش روی مردم تو رو رسوات میکنم من
بزار بریزی اشک ندامت پیش پات
بزار همه عالم بدونن از تو جدام
نکنه بگی کهنه شده رسم وفا
نکنه بگی بگذرم از خاطره ها
میدونی که هر عشقی میمیره
اما دل بیچاره اسیره
میدونی که هر عشقی میمیره
اما دل بیچاره اسیره
من که اون برق نگات یادم نمیره
های های گریه هات یادم نمیره
من که اون برق نگات یادم نمیره
های های گریه هات یادم نمیره

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو