loading...

آهنگ

,   ,    دانلود آهنگ mp3 دختر پاییز آرش جویباری,    دانلود آهنگ mp3 دختر پاییز مهدی یغمایی,    آهنگ mp3 دختر پاییز از تندیس,  &nbs

حسین بازدید : 18 دوشنبه 21 بهمن 1398


,   
,    دانلود آهنگ mp3 دختر پاییز آرش جویباری
,    دانلود آهنگ mp3 دختر پاییز مهدی یغمایی
,    آهنگ mp3 دختر پاییز از تندیس
,    آهنگ mp3 دختر پاییز از علی رجبی
,    دانلود اهنگ mp3 دختر پاییزی از مهراب
,    اهنگ mp3 دختر پاییزی نیما
,    دانلود اهنگ mp3 دختر پاییز از تندیس
,    دانلود آهنگ mp3 پاییز با صدای خانم
,    اهنگ mp3 پاییز خواننده زن
,    دانلود اهنگ
,   

متن آهنگ دختر پاییز تندیس

کم کم داره جامون عوض میشه

دل سردی و حس کردی تو شعرام

من دختر پاییز قبل نیستم

دیگه مهم نیست که چقد تنهام

کم کم داره اشکام تموم میشه

باید از این احساس کم ترسید

من شرط میبندم که بعد از من

این عشقو تو خوابم نمیشه دید

میرم از اون دورا تماشا کن

این زن یه روزی دور ازت میمیرد

کم کم داره جامون عوض میشه

این سرنوشت باید رقم می خورد

میرم با این که باورش سخته

باید یه جا فکر خودم باشم

دیگه از این حال بدم خستم

باید از این کابوس بد باشم

خسته شدم از این بازی بی برندمون

خسته شدم از این تنها رسیدن به جنون

خسته شدم از این فکر و خیال های بدم

خسته شدم قیدتو دیگه زدم

نیستم اون که برات میمرد یه روز

نیستم با این که عاشقم هنوز

نیستم من دیگه تو زندگیت نیستم

میرم از اون دورا تماشا کن

این زن یه روزی دور ازت میمیرد

کم کم داره جامون عوض میشه

این سرنوشت باید رقم می خورد

میرم با این که باورش سخته

باید یه جا فکر خودم باشم

دیگه از این حال بدم خستم

باید از این کابوس بد باشم

میرم با این که باورش سخته

باید یه جا فکر خودم باشم

دیگه از این حال بدم خستم

باید از این کابوس بد باشم

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 دختر پاییز آرش جویباری دانلود آهنگ mp3 دختر پاییز مهدی یغمایی آهنگ mp3 دختر پاییز از تندیس آهنگ mp3 دختر پاییز از علی رجبی دانلود اهنگ mp3 دختر پاییزی از مهراب اهنگ mp3 دختر پاییزی نیما دانلود اهنگ mp3 دختر پاییز از تندیس دانلود آهنگ mp3 پاییز با صدای خانم اهنگ mp3 پاییز خواننده زن دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو