loading...

آهنگ

  ,دانلود آهنگ mp3 لیلی علیرضا آذر ,دکلمه لیلی بنشین علیرضا آذر ,متن دکلمه لیلی بنشین علیرضا آذر ,دانلود دکلمه علیرضا آذر عشق ,دیوانه ام از دست خودم سیر شدم علیرضا آذر ,علیرضا آذر خودکشی ,

حسین بازدید : 1127 یکشنبه 27 بهمن 1398

 

,دانلود آهنگ mp3 لیلی علیرضا آذر

,دکلمه لیلی بنشین علیرضا آذر

,متن دکلمه لیلی بنشین علیرضا آذر

,دانلود دکلمه علیرضا آذر عشق

,دیوانه ام از دست خودم سیر شدم علیرضا آذر

,علیرضا آذر خودکشی

,دانلود دکلمه های علیرضا آذر

,ای مرگ براین ساعت بی هم بودن علیرضا آذر

,دکلمه لیلی بنشین خاطره هارو رو کن

,دانلود اهنگ 

 

لیلی… بنشین؛ خاطره ها را رو کُن!…♯♫♪

لب وا کن… و با واژه، بزن جـادو کن!…♯♫♪

لیلی! تو بگو؛ حرف بزَن… نوبتِ توست…♯♫♪

بَعــد از من و جان کَندنِ من؛ نوبتِ توست…♯♫♪

دیوانه تر از من چه کسی هست؟!؟! کجاست؟!؟!…♯♫♪

یک عاشقِ اینگونه، از این دســت… کجاست؟!؟!…♯♫♪

/ملودی و تنظیم قطعه: امیر عظیمی

ای شُعله به تن، خواهرِ نمرود بگو!…♯♫♪

دیوانه تر از من، چه کسی بود؟!؟! بگو!…♯♫♪

من را بگـذار، عشق زمین گیر کُند…♯♫♪

این زخمِ سـراسیمه؛ مرا پیر کُند…♯♫♪

این پِچ پِچه ها چیست؟!؟! رهــایَم بکنید…♯♫♪

مردُم؛ خبری نیست… رهایم بُکنید!!…♯♫♪

{ لیلی!! تو ندیدی! که چه با من کردند؟!؟!…♯♫♪

مَــردم… چه بلا ها!!! به سَرم آوردند…♯♫♪

امیر عظیمی لیلی

در خانه یِ من، عشق خدایی میکرد!…♯♫♪

بانویِ هنر، هُنرنمایی میکرد…♯♫♪ } ۲ بار خوانده می شود

من زیستنم، قِصّه یِ مردُم شده اسـت…♯♫♪

یک “تو” وسطِ زندگیَم؛ گُم شـده است…♯♫♪

من! پایِ بـدی هایِ خودم، میمانَم…♯♫♪

من! پایِ بدی هایِ تو هم، میـمانم…♯♫♪

من را به گناهِ بی گناهی، کُشتی…♯♫♪

بانویِ شکار!!! اشتـباهی کُشتی…♯♫♪

/شاعر: علیرضا آذر

اینها همه؛ کم لطفیِ دنیاست… عزیز!!…♯♫♪

این شهر، مرا با تو نمیخواست… عزیز!!…♯♫♪

دیــوانه ام… از دستِ خودم، سیر شدم…♯♫♪

با هر کسِ همنامِ تو، درگیر شدم…♯♫♪

یادش، همه جا هست… خودش نوشِ شما…♯♫♪

ای نَنگ بر او… مــرگ بر آغوشِ شما…♯♫♪

—–|●♯♩♪♫♬♬♫♪♩♯●|—–

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 لیلی علیرضا آذر دکلمه لیلی بنشین علیرضا آذر متن دکلمه لیلی بنشین علیرضا آذر دانلود دکلمه علیرضا آذر عشق دیوانه ام از دست خودم سیر شدم علیرضا آذر علیرضا آذر خودکشی دانلود دکلمه های علیرضا آذر ای مرگ براین ساعت بی هم بودن علیرضا آذر دکلمه لیلی بنشین خاطره هارو رو کن دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو