loading...

آهنگ

دانلود آهنگ چه مرگمه کمیل Komeil  - che margame   X Komeil che margame X Komeil X چه مرگمه کمیل X دانلود آهنگ چه مرگمه از کمیل X دانلود آهنگ کمیل بنام چه مرگمه

حسین بازدید : 82 جمعه 02 اسفند 1398

دانلود آهنگ چه مرگمه کمیل

Komeil  - che margame

 

X Komeil che margame X Komeil X چه مرگمه کمیل X دانلود آهنگ چه مرگمه از کمیل X دانلود آهنگ کمیل بنام چه مرگمه X دانلود آهنگ جدید کمیل بنام چه مرگمه X کمیل چه مرگمه X بدجوری تو دل من رو شکستی از اول در قلبتو روم بستی X چند وقته که همش خیره به دیوارم از تو عکسات بیزارم شبا تا صبح بیدارم X بدجوری تو دل من رو شکستی X دانلود آهنگ بدجوری تو دل من رو شکستی کمیل X از وقتی رفتی بیمارم عاشق صدای گیتارم X دانلود آهنگ از وقتی رفتی بیمارم عاشق صدای گیتارم کمیل X چقده بی تو من سختمه هیچکی نمیفهمه چه مرگمه X دانلود آهنگ چقده بی تو من سختمه هیچکی نمیفهمه چه مرگمه کمیل X خواستی با دلم بد تا کنی با کارات منو رسوا کنی X دانلود آهنگ خواستی با دلم بد تا کنی با کارات منو رسوا کنی کمیل X همیشه عاشق تو بودمو به عشق تو بستم وجودمو X دانلود آهنگ همیشه عاشق تو بودمو به عشق تو بستم وجودمو کمیل

 

بدجوری تو دل من رو شکستی

از اول در قلبتو روم بستی

چند وقته که همش خیره به دیوارم

از تو عکسات بیزارم شبا تا صبح بیدارم

از وقتی رفتی بیمارم عاشق صدای گیتارم

چقده بی تو من سختمه هیچکی نمیفهمه چه مرگمه

خواستی با دلم بد تا کنی با کارات منو رسوا کنی

همیشه عاشق تو بودمو به عشق تو بستم وجودمو

مثل خورشید تو غروبمو حالا چقد از تو دورمو

 

 

دانلود







برچسب ها Komeil che margame Komeil چه مرگمه کمیل دانلود آهنگ چه مرگمه از کمیل دانلود آهنگ کمیل بنام چه مرگمه دانلود آهنگ جدید کمیل بنام چه مرگمه کمیل چه مرگمه بدجوری تو دل من رو شکستی از اول در قلبتو روم بستی چند وقته که همش خیره به دیوارم از تو عکسات بیزارم شبا تا صبح بیدارم بدجوری تو دل من رو شکستی دانلود آهنگ بدجوری تو دل من رو شکستی کمیل از وقتی رفتی بیمارم عاشق صدای گیتارم دانلود آهنگ از وقتی رفتی بیمارم عاشق صدای گیتارم کمیل چقده بی تو من سختمه هیچکی نمیفهمه چه مرگمه دانلود آهنگ چقده بی تو من سختمه هیچکی نمیفهمه چه مرگمه کمیل خواستی با دلم بد تا کنی با کارات منو رسوا کنی دانلود آهنگ خواستی با دلم بد تا کنی با کارات منو رسوا کنی کمیل همیشه عاشق تو بودمو به عشق تو بستم وجودمو دانلود آهنگ همیشه عاشق تو بودمو به عشق تو بستم وجودمو کمیل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو