loading...

آهنگ

دانلود آهنگ آواره میلاد سایمون Milad Saymon Ft Sevda - Avare     X Milad Saymon Ft Sevda Avare X Milad Saymon Avare X Sevda Avare X دانلود آهنگ آواره میلاد سایمون X

حسین بازدید : 134 جمعه 02 اسفند 1398

دانلود آهنگ آواره میلاد سایمون

Milad Saymon Ft Sevda - Avare

 

 

X Milad Saymon Ft Sevda Avare X Milad Saymon Avare X Sevda Avare X دانلود آهنگ آواره میلاد سایمون X آواره میلاد سایمون و سودا X دانلود آهنگ آواره سودا X آواره میلاد سایمون X دانلود اهنگ اواره میلاد سایمون و سودا X دانلود آهنگ میلاد سایمون و سودا بنام آواره X دارم میگم دوست دارم صدامو میشنوی چقدر بی معرفتی که قلب منو میشکنی X چقدر بی معرفتی آخه چقدر نامردی هر شب مستو پاتیل ببین با من چه کردی X عشقم پاشو بیا پاشو بیا پاشو بیا به خدا تنگه دلم برای تو و بچگیات X به خدا بی غیرتیه که اینو بت میگم ولی دلم تنگه حتی واسه ی هرزگیات X دلم تنگه واسه با تو بودن لعنت به آدمایی که بعد من با تو بودن X به خدا دلم تنگه واسه خندیدنت به خدا حسودی کردن کنارم دیدنت X به خدا دلم تنگه واسه مست کردنامون اونم به درک اصن برا اون X دلم تنگه واسه چشم مشکیت خب چیکار کنم که هنوز عشق عشقی

دارم میگم دوست دارم صدامو میشنوی

چقدر بی معرفتی که قلب منو میشکنی

چقدر بی معرفتی آخه چقدر نامردی

هر شب مستو پاتیل ببین با من چه کردی

عشقم پاشو بیا پاشو بیا پاشو بیا

به خدا تنگه دلم برای تو و بچگیات

به خدا بی غیرتیه که اینو بت میگم

ولی دلم تنگه حتی واسه ی هرزگیات

دلم تنگه واسه با تو بودن

لعنت به آدمایی که بعد من با تو بودن

به خدا دلم تنگه واسه خندیدنت

به خدا حسودی کردن کنارم دیدنت

به خدا دلم تنگه واسه مست کردنامون

اونم به درک اصن برا اون

دلم تنگه واسه چشم مشکیت

خب چیکار کنم که هنوز عشق عشقی

 

 

دانلود







برچسب ها Milad Saymon Ft Sevda Avare Milad Saymon Avare Sevda Avare دانلود آهنگ آواره میلاد سایمون آواره میلاد سایمون و سودا دانلود آهنگ آواره سودا آواره میلاد سایمون دانلود اهنگ اواره میلاد سایمون و سودا دانلود آهنگ میلاد سایمون و سودا بنام آواره دارم میگم دوست دارم صدامو میشنوی چقدر بی معرفتی که قلب منو میشکنی چقدر بی معرفتی آخه چقدر نامردی هر شب مستو پاتیل ببین با من چه کردی عشقم پاشو بیا پاشو بیا پاشو بیا به خدا تنگه دلم برای تو و بچگیات به خدا بی غیرتیه که اینو بت میگم ولی دلم تنگه حتی واسه ی هرزگیات دلم تنگه واسه با تو بودن لعنت به آدمایی که بعد من با تو بودن به خدا دلم تنگه واسه خندیدنت به خدا حسودی کردن کنارم دیدنت به خدا دلم تنگه واسه مست کردنامون اونم به درک اصن برا اون دلم تنگه واسه چشم مشکیت خب چیکار کنم که هنوز عشق عشقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو