loading...

آهنگ

  Download Music Dele Ashegh By Morteza Ashrafi برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ دل عاشق مرتضی اشرفی دل عاشق چه میدونه چی خوبه چی بد دل اگه عاشق بشه میشه برات مصیبت دلی

حسین بازدید : 75 شنبه 03 اسفند 1398

 

Download Music Dele Ashegh By Morteza Ashrafi

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ دل عاشق مرتضی اشرفی

دل عاشق چه میدونه چی خوبه چی بد

دل اگه عاشق بشه میشه برات مصیبت

دلی عاشق بشه کوره دیگه

 

فقط یه بند اسم عشقشو میگه

هرکی هرچی بگه بیخیالش

عشقشو میبینه یه جور دیگه

دلم پر دردو غمه فراوون

آهنگ عجب دلی داشتو بیچاره مجنون مرتضی اشرفی

بی تو دنیا شده برام یه زندون

دلم داره میمیره دست بجنبون

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:6.53مگابايت

 

 

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ دل عاشق از مرتضی اشرفی دل عاشق چه میدونه چی خوبه چی بد دانلود آهنگ دل عاشق چه میدونه چی خوبه چی بد دل اگه عاشق بشه میشه برات مصیبت دانلود آهنگ دل اگه عاشق بشه میشه برات مصیبت دلم پر دردو غمه فراوون دانلود آهنگ دلم پر دردو غمه فراوون آهنگ دلم پر دردو غمه فراوون دانلود آهنگ دلم پر دردو غمه فراوون مرتضی اشرفی بی تو دنیا شده برام یه زندون دانلود آهنگ بی تو دنیا شده برام یه زندون دانلود آهنگ بی تو دنیا شده برام یه زندون مرتضی اشرفی متن آهنگ دل عاشق مرتضی اشرفی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو