loading...

آهنگ

دانلود آهنگ دو ساعت مهدی صاد Mehdisad - 2 Saat     فقط دو ساعته ندیدمت حال دلم خوش نیست چیکار کردم بگو که اینجوری غرورمو کشتی من که واسه تو بودم بهترینت پیش همه میگفتی عشقم اینه ا

حسین بازدید : 41 پنجشنبه 01 خرداد 1399

دانلود آهنگ دو ساعت مهدی صاد

Mehdisad - 2 Saat

 

 

فقط دو ساعته ندیدمت حال دلم خوش نیست

چیکار کردم بگو که اینجوری غرورمو کشتی

من که واسه تو بودم بهترینت

پیش همه میگفتی عشقم اینه

الان میفهمم اینو تمامشو دروغ میگفتی

چیزی نگو بزار یادم بمونه حسی که خیلی وقته بینمونه

حتی فکرشم نمیکردم یه روز از چشم بیفتی

دیگه بسه بیا برگرد من ندارم تحمل

بیا برگرد اصن چشمامو تر کن

بیا تموم کن این روزای تلخو

 

 

 

دانلود







برچسب ها دانلود آهنگ دو ساعت مهدیصاد دانلود آهنگ 2 ساعت مهدی صاد دانلود آهنگ دوساعت مهدی صاد دانلود آهنگ 2 ساعت مهدیصاد دو ساعت مهدی صاد 2 ساعت مهدی صاد دانلود آهنگ مهدی صاد بنام دو ساعت دانلود آهنگ جدید مهدی صاد بنام دو ساعت دانلود آهنگ مهدی صاد بنام 2 ساعت مهدیصاد دو ساعت فقط دو ساعته ندیدمت حال دلم خوش نیست دانلود آهنگ فقط دو ساعته ندیدمت حال دلم خوش نیست مهدی صاد دانلود آهنگ فقط دو ساعته ندیدمت حال دلم خوش نیست الان میفهمم اینو تمامشو دروغ میگفتی دانلود آهنگ الان میفهمم اینو تمامشو دروغ میگفتی مهدی صاد دانلود آهنگ الان میفهمم اینو تمامشو دروغ میگفتی حتی فکرشم نمیکردم یه روز از چشم بیفتی دانلود آهنگ حتی فکرشم نمیکردم یه روز از چشم بیفتی مهدی صاد دانلود آهنگ حتی فکرشم نمیکردم یه روز از چشم بیفتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو