loading...

آهنگ

دانلود آهنگ چطور به دلم حالی کنم من سارن   چطور به دلم حالی کنم من نباید عاشقت میشد اصن ببین که چجوری شکستم چشم به در منتظرت نشستم درد من فقط نبودنت نیست درد من یه سال ندیدنت نیست فقط چرا

حسین بازدید : 81 جمعه 02 خرداد 1399

دانلود آهنگ چطور به دلم حالی کنم من سارن

 

چطور به دلم حالی کنم من نباید عاشقت میشد اصن

ببین که چجوری شکستم چشم به در منتظرت نشستم

درد من فقط نبودنت نیست درد من یه سال ندیدنت نیست

فقط چرا کم آوردم چرا از عشق خودم خوردم

 

 

دانلود







برچسب ها چطور به دلم حالی کنم من سارن چطور به دلم حالی کنم من نباید عاشقت میشد اصن ببین که چجوری شکستم چشم به در منتظرت نشستم درد من فقط نبودنت نیست درد من یه سال ندیدنت نیست فقط چرا کم آوردم چرا از عشق خودم خوردم دانلود آهنگ چطور به دلم حالی کنم من نباید عاشقت میشد اصن سارن دانلود آهنگ چطور به دلم حالی کنم سارن دانلود آهنگ نباید عاشقت میشد اصن سارن دانلود آهنگ ببین که چجوری شکستم چشم به در منتظرت نشستم سارن دانلود آهنگ چشم به در منتظرت نشستم سارن دانلود آهنگ ببین که چجوری شکستم سارن دانلود آهنگ درد من فقط نبودنت نیست سارن دانلود آهنگ درد من یه سال ندیدنت نیست سارن درد من یه سال ندیدنت نیست فقط چرا کم آوردم دانلود آهنگ فقط چرا کم آوردم چرا از عشق خودم خوردم سارن دانلود آهنگ فقط چرا کم آوردم سارن دانلود آهنگ چرا از عشق خودم خوردم سارن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو