loading...

آهنگ

دانلود آهنگ امشب عروسیمونه داریم میریم به خونه پویان مختاری مشب عروسیمونه داریم میریم به خونه اونی که من میخواستم همین جا روبه رومه چی بهتر از این آخه که اومدی تو دنیام دیگه تا دنیا دنیاست کسی

حسین بازدید : 15 جمعه 02 خرداد 1399

دانلود آهنگ امشب عروسیمونه داریم میریم به خونه پویان مختاری

مشب عروسیمونه داریم میریم به خونه

اونی که من میخواستم همین جا روبه رومه

چی بهتر از این آخه که اومدی تو دنیام

دیگه تا دنیا دنیاست کسی جز تو نمیخوام

امشب عجب حال خوبی دارم تو هستی پیشمو

 

 

دانلود

 

http://s9.picofile.com/file/8341482268/How_To_.jpg







برچسب ها آهنگ عروسی پویان مختاری متن آهنگ عروسی پویان مختاری آهنگ پویان مختاری به نام امشب عروسیمونه داریم میریم به خونه – عروسی آهنگ پویان مختاری به نام امشب عروسیمونه داریم میریم به خونه امشب عروسیمونه داریم میریم به خونه اونی که من میخواستم همین جا روبه رومه امشب عروسیمونه داریم میریم به خونه اونی که من میخواستم همین جا روبه رومه چی بهتر از این آخه که اومدی تو دنیام دیگه تا دنیا دنیاست کسی جز تو نمیخوام امشب عجب حال خوبی دارم تو هستی پیشمو دیگه تا دنیا دنیاست کسی جز تو نمیخوام امشب عجب حال خوبی دارم تو هستی پیشمو امشب عروسیمونه داریم میریم به خونه پویان مختاری عروسی پویان مختاری دیگه تا دنیا دنیاست کسی جز تو نمیخوام پویان مختاری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو