loading...

آهنگ

متن و تکست آهنگ جدید امین رستمی به نام بارون بارون داره هـدر میشه بیا با من قـدم بـزن دلـم داره پـر میزنه واسه تو و قـدم زدن وقتی هوا بارونیه دلـم برات تنگ میشه بــاز نمیدونی تو این هوا چشـات چه خ

حسین بازدید : 43 دوشنبه 05 خرداد 1399

متن و تکست آهنگ جدید امین رستمی به نام بارون

بارون داره هـدر میشه بیا با من قـدم بـزن

دلـم داره پـر میزنه واسه تو و قـدم زدن

وقتی هوا بارونیه دلـم برات تنگ میشه بــاز

نمیدونی تو این هوا چشـات چه خوش رنگ میشه بـاز

بارون هواتـو داره رنگ چشاتـو داره

قـدم زدن تو بارون

با تو چه حالـی داره

دلم هواتـو داره

بارون هواتو داره رنگ چشاتـو داره


قـدم زدن تو بـارون

باتو چه حالی داره

دلم هواتو داره

نیستی خودت کنارم و صدات همش تو گوشمه

بارونیه قشنگی که هدیه دادی رو دوشمه

بارون حواسش به توئـه اونم دلش پر میزنـه

بجای من با قطره هاش رو شیشه تون در میزنـه

بارون هواتـو داره رنگ چشاتـو داره

قدم زدن تو بارون

با تو چه حالی داره

دلم هواتـو داره
بارون هواتـو داره

دلـم هواتـو داره
بارون هواتـو داره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو