loading...

آهنگ

متن و تکست آهنگ جدید امین رستمی به نام تا کجا دل عاشقم همیشـه تنگ چشمای تو میشــه عطر ِ تو میپیچــه تو هوا میشه با تو خاطره ساخـت میشه میشه دل به عشق ِ تو بـاخت میشه واست مــرد بخـــدا نمیدونم ق

حسین بازدید : 7 دوشنبه 05 خرداد 1399

متن و تکست آهنگ جدید امین رستمی به نام تا کجا

دل عاشقم همیشـه تنگ چشمای تو میشــه
عطر ِ تو میپیچــه تو هوا
میشه با تو خاطره ساخـت میشه میشه دل به عشق ِ تو بـاخت
میشه واست مــرد
بخـــدا
نمیدونم قرار تا کجـــا ؟ اما دوست دارم

نمیدونم نمیدونم

چــرا؟ اما دوست دارم

نمیدونم قرارِ تا کجـــا ؟ اما دوست دارم

نمیدونم نمیدونم چــرا؟ اما دوست دارم

غیر ِ تو مگه کسی می تونه؟ ماه ِ آسمون ِ من باشه
تویه روزای ِ.پاییزی و سخت
گل ِ مهربون ِمن باشـه
قدر چشماتو میدونم بخدا دنیا کوتاهه
کسی فرداشو نمیدونه
فرصت ها قدر یه راهه
نمیدونم قرار تا کجــا ؟! اما دوست دارم
نمیدونـم نمیدونم
چــرا؟
اما دوست دارم
نمیدونم قرار تا کجـــا ؟ اما دوست دارم
نمیدونم نمیدونم
چــرا؟
امـــا دوسـت دارم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو