loading...

آهنگ

خدا حافظ ای خونه ی خالیه من خدا حافظ ای عشق پوشالی من خدا حافظ ای گرد و خاک نشسته خدا حافظ ای شیشه های شکسته خدا حافظ ای خاطرات پر از درد خدا حافظ ای لحظه های غم و سرد

حسین بازدید : 19 سه شنبه 06 خرداد 1399



خدا حافظ ای خونه ی خالیه من

خدا حافظ ای عشق پوشالی من

خدا حافظ ای گرد و خاک نشسته

خدا حافظ ای شیشه های شکسته

خدا حافظ ای خاطرات پر از درد

خدا حافظ ای لحظه های غم و سرد

خدا حافظ ای عمر بی خود گذشته

خدا حافظ ای نامه های نوشته

منو لحظه ها و منو غصه ها

منو پاکی قلب بی انتها

منو سالها دوری از آسمون

منو عشق گمگشته بی نشون

منو وعده های سراسر فریب

منو حرفهایی که ماندن غریب

منو انتظار و منو انتظار

منو قلب پا خورده ی بی قرار

برای یه بارم شده روزگار

بیا و واسه این دلم بد نیار

بیا و شکست منو خط بزن

برای یبارم شده بشو مال من

کجایی ای هوای پر از دلخوشی

کجایی ای شب خالی از خود کشی

کجایی تو ای لحظه های بهار

کجایی تو ای روی خوش روزگار







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو