loading...

آهنگ

دانلود آهنگ چقدر شرط بستم میای دارم میبازما بیا  دیگه منو نمیخوای دیگه صدام در نمیاد همین که خوبی تو خوبم کجایی دردت به جونم کجایی با وجود قصه هیچ کسو ندیدما

حسین بازدید : 37 چهارشنبه 14 خرداد 1399

دانلود آهنگ

چقدر شرط بستم میای

دارم میبازما بیا

 دیگه منو نمیخوای

دیگه صدام در نمیاد

همین که خوبی تو خوبم

کجایی دردت به جونم کجایی با وجود قصه

هیچ کسو ندیدما مثلت

عاشقم عاشق اون دروغ تو بی معرفت

بعد رفتنت عزیزم قلب من خورده ترک

نیستیو جای تو هیچ کس نمیاد باور کن

لعنتی چوب دروغاتو دل سادم خورد

جون جفتمون دلم شبا رو بد میگیره

چجوری باور کنم رفتی برام سنگینه

بد ترین آرزوی امسال من بودی برام

با این که رفتی نمیای هنوزم عشقی برام





برای دانلود این ترانه باید درخواست کنید و از تلگرام یا واتساپ تحویل بگیرید










برچسب ها دانلود آهنگ چقدر شرط بستم میای دارم میبازما بیا دیگه منو نمیخوای دیگه صدام در نمیاد همین که خوبی تو خوبم کجایی دردت به جونم کجایی با وجود قصه هیچ کسو ندیدما مثلت عاشقم عاشق اون دروغ تو بی معرفت بعد رفتنت عزیزم قلب من خورده ترک نیستیو جای تو هیچ کس نمیاد باور کن لعنتی چوب دروغاتو دل سادم خورد جون جفتمون دلم شبا رو بد میگیره چجوری باور کنم رفتی برام سنگینه بد ترین آرزوی امسال من بودی برام با این که رفتی نمیای هنوزم عشقی برام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو