loading...

آهنگ

ساقی امشو درد من پیک شرابه می حال خرابه می حال خرابه های امان امان امان یار ساقی امشو درد من پیک شرابه می حال خرابه می حال خرابه بی وفا دیه نده نمی جوابم دانلود آهنگ ساقی امشو درد من پیک شرابه

حسین بازدید : 37 چهارشنبه 28 خرداد 1399

ساقی امشو درد من پیک شرابه

می حال خرابه می حال خرابه

های امان امان امان یار

ساقی امشو درد من پیک شرابه

می حال خرابه می حال خرابه

بی وفا دیه نده نمی جوابم

دانلود آهنگ ساقی امشو درد من پیک شرابه از گت آقا حسینی

می حال خرابه می حال خرابه

امشو خوای مه مست ببوم دل قصه دارنه

می حال خرابه می حال خرابه

می دل داغونه از می بی وفا یاره

می حال خرابه می حال خرابه

ساقی بریز تو پیکم می حال خرابه امشو

دوای درد این دل جام شرابه امشو

ساقی بریز تو پیکم می حال خرابه امشو

دوای درد این دل جام شرابه امشو

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو