loading...

آهنگ

اهنگ بگو بگو که داغون دلت بگو که گریون چشت بگو که پنهون غمت,دانلود اهنگ خیلی سختمه نمیخوام زندگیم بدون تو شروع بشه,اهنگ با لبخند چشاش ببین دیوونه شدم,سخته بی تو بودن بیا بمون پیش من دیگه نمیتونم من بد

حسین بازدید : 585 شنبه 31 خرداد 1399



اهنگ بگو بگو که داغون دلت بگو که گریون چشت بگو که پنهون غمت
,
دانلود اهنگ خیلی سختمه نمیخوام زندگیم بدون تو شروع بشه
,
اهنگ با لبخند چشاش ببین دیوونه شدم
,
سخته بی تو بودن بیا بمون پیش من دیگه نمیتونم من بدون تو بمونم باور نکردی رفتی عشق منو نخواستی
,
پیش تو کم نمیاره این دلم از تو خوندن شده کار این دلم
,
خودت میدونی که برام عزیزی تا جون دارم ز خاطرم نمیری
,
آهنگ تموم شد و گفتم و رفتی همونی که عاشقش هستی
,
دانلود آهنگ غمگین داغون کننده
,
دانلود اهنگ تو که رفتی من دل کندم










برچسب ها اهنگ بگو بگو که داغون دلت بگو که گریون چشت بگو که پنهون غمت دانلود اهنگ خیلی سختمه نمیخوام زندگیم بدون تو شروع بشه اهنگ با لبخند چشاش ببین دیوونه شدم سخته بی تو بودن بیا بمون پیش من دیگه نمیتونم من بدون تو بمونم باور نکردی رفتی عشق منو نخواستی پیش تو کم نمیاره این دلم از تو خوندن شده کار این دلم خودت میدونی که برام عزیزی تا جون دارم ز خاطرم نمیری آهنگ تموم شد و گفتم و رفتی همونی که عاشقش هستی دانلود آهنگ غمگین داغون کننده دانلود اهنگ تو که رفتی من دل کندم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو