loading...

آهنگ

درگیر بارونم نکن درگیر این حال خراب درگیر این احساسی که همه بهش میگن عذاب منو یه آه سینه سوز برو به پایه من نسوز شاید نباشم دیگه من اگه برگردی تو یه روز عشقم عمرم عشقم جونم چه بلایی سرم آوردی عشق

حسین بازدید : 42 یکشنبه 01 تیر 1399

درگیر بارونم نکن درگیر این حال خراب

درگیر این احساسی که همه بهش میگن عذاب

منو یه آه سینه سوز برو به پایه من نسوز

شاید نباشم دیگه من اگه برگردی تو یه روز

عشقم عمرم عشقم جونم چه بلایی سرم آوردی

عشقم عشقم من دلخونم تو که آب بروم آوردی

عشقم رفتی من میمونم رفتی اما تو دل نموندی

عشقم لیلی عشقم ماهم شدی تو داغ رو قلبم

عشقم بغضم عشقم ماهم رفتم از قلب تو کم کم

لیلی لیلی لیلی دل به هیچ کسی ندادم

درگیر بارونم نکن درگیر این دلتنگیام

دانلود آهنگ عشقم عمرم عشقم جونم از مهدی ذوقی پور

برو قسم نخور ولی دوست دارم قد خدا

بارون گرفته تو چشام مسافرم مسافری

کجا نمیدونم ولی باید برو باید بری

عشقم عمرم عشقم جونم چه بلایی سرم آوردی

عشقم عشقم من دلخونم تو که آب بروم آوردی

عشقم رفتی من میمونم رفتی اما تو دل نموندی

عشقم لیلی عشقم ماهم شدی تو داغ رو قلبم

عشقم بغضم عشقم ماهم رفتم از قلب تو کم کم

لیلی لیلی لیلی دل به هیچ کسی ندادم

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو