loading...

آهنگ

,    متن آهنگ عشق از شهرام امیر جلالی,    متن اهنگ شهرام میرجلالی چه عطری زدی,    شهرام میرجلالی عشق اول,    شهرام میرجلالی عشق ریمیکس, 

حسین بازدید : 11 شنبه 23 آذر 1398


,    متن آهنگ عشق از شهرام امیر جلالی
,    متن اهنگ شهرام میرجلالی چه عطری زدی
,    شهرام میرجلالی عشق اول
,    شهرام میرجلالی عشق ریمیکس
,    آهنگ شهرام میرجلالی بارون عشق
,    متن اهنگ عشق از شهرام میرجلالی
,    متن آهنگ شهرام میرجلالی
,    متن آهنگ شهرام میرجلالی شگفتا
,    اهنگ شهرام میرجلالی عشق تو چه کردی به دلم
,    متن آهنگ
,   

عشق تو چه کردی به دلم عشق تو چه کردی که دلم رفت پی دیوانه شدن
وای به دله عاشقه من ای وای , ای وای

عشق تویی افسانه ی من عشق یار مستانه ی من تو شدی آرامشه من
عشق به دلم ضربه نزن ای وای , ای وای

ای وای از من که شیدای توام ای وای از تو که رویای منی
ای وای از من که معنای توام ای وای از تو که دنیای منی هااای

ای وای از من که شیدای توام ای وای از تو که رویای منی
ای وای از من که معنای توام ای وای از تو که دنیای منی هااای

دل ای دل ای دل , دل ای دل ای دل , دل ای دل ای دل , دل ای دل ای دل

دل ای دل ای دل , دل ای دل ای دل

تکست آهنگ عشق شهرام میرجلالی

نگو که با دلم وفا کنی وفا نمیبینی به حدی عاشقم که تویه قصه ها نمیبینی
به تو نفس دهم تو جانمی و حان جانانی به حدی عاشقم خودم ندانمو نمیدانی

ای وای از من که شیدای توام ای وای از تو که رویای منی
ای وای از من که معنای توام ای وای از تو که دنیای منی هااای

ای وای از من که شیدای توام ای وای از تو که رویای منی
ای وای از من که معنای توام ای وای از تو که دنیای منی هااای

دل ای دل ای دل , دل ای دل ای دل , دل ای دل ای دل , دل ای دل ای دل

دل ای دل ای دل , دل ای دل ای دل

**







برچسب ها متن آهنگ عشق از شهرام امیر جلالی متن اهنگ شهرام میرجلالی چه عطری زدی شهرام میرجلالی عشق اول شهرام میرجلالی عشق ریمیکس آهنگ شهرام میرجلالی بارون عشق متن اهنگ عشق از شهرام میرجلالی متن آهنگ شهرام میرجلالی متن آهنگ شهرام میرجلالی شگفتا اهنگ شهرام میرجلالی عشق تو چه کردی به دلم متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو