loading...

آهنگ

دانلود نوحه مشکت صد پاره شده از محمود کریمی با لینک مستقیم به همراه متن شعر این مداحی : مشکت صد پاره شده قلبم آواره شده رفتی و برادر تو بیچاره شده گل وفای من شنو صدای من زمین و آسمان ببین می لرزد

حسین بازدید : 21 یکشنبه 02 شهریور 1399

دانلود نوحه مشکت صد پاره شده از محمود کریمی با لینک مستقیم

به همراه متن شعر این مداحی :

مشکت صد پاره شده قلبم آواره شده
رفتی و برادر تو بیچاره شده
گل وفای من شنو صدای من
زمین و آسمان ببین می لرزد به ناله های من 
شدم غریب و قاتلت می خندد به گریه های من

دانلود نوحه مشکت صد پاره شده از محمود کریمی

بی تو من بی سپرم
بی تو بی بال و پرم
با دیدن پیکر تو خم شد کمرم
یل دلاورم امیر لشکرم
میان ناله های تو می آید صدای مادرم
صدای وا مصیبتای زینب می آید از حرم

جان جانان منی
اما گریان منی
از بس نگران من و طفلان منی
چه شد پناه من یل سپاه من
کجایی آن دمی که آید قاتل من به قتلگاه من
کجایی آن دمی که آید آتش به خیمه گاه من

منبع ناکامان

دانلود مداحی با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو