loading...

آهنگ

,    متن اهنگ نگو این ترانه بازم,    متن اهنگ نگو این ترانه بازم ی دروغ عاشقانس,    آکورد آهنگ دروغ عاشقانه امیر عظیمی,    متن آهنگ امیر عظی

حسین بازدید : 27 شنبه 23 آذر 1398


,    متن اهنگ نگو این ترانه بازم
,    متن اهنگ نگو این ترانه بازم ی دروغ عاشقانس
,    آکورد آهنگ دروغ عاشقانه امیر عظیمی
,    متن آهنگ امیر عظیمی دیوانگی
,    آهنگ دروغ قشنگ
,    دروغ عاشقانه متن
,    متن اهنگ ای سلام موجهای دریا
,    متن اهنگ نرو از شبای تارم
,    متن آهنگ های امیر عظیمی
,    متن آهنگ
,   

http://musictarin.com/download-single-track/4834.php

متن آهنگ دروغ عاشقانه امیر عظیمی

—–|●♯♩♪♫♬♬♫♪♩♯●|—–

روشنیِ شبایِ تارَم، همدمِ ناشناسم…♯♫♪

تویِ این سکوتِ کوچه؛ با تو، من نمیهَراسم…♯♫♪

بی تو؛ من چه بی پناهم!! با تو؛ من چه بی نـیازم!!…♯♫♪

ترانه ها جون میگیرن، آخه تو صدایِ سازم…♯♫♪

#شعر: میلاد موسوی

لحـظه هایِ با تو بودن… لحظه هایِ بی شکایت…♯♫♪

لحظه هایِ خوبِ عشقو… توو سکوتِ بی نهایت…♯♫♪

نگو؛ این ترانه بازم، یه دروغِ عاشقانه س…♯♫♪

نازنین! حرف دلم رو، نگـو که بازم بهانَه س…♯♫♪

وب سایت موزیک ترین

قِصّه یِ لیلـی و مجنون… قِصّه یِ خواب و خیاله…♯♫♪

عشقِ ما، عشق حقیقی… عشقی که هَمتا نداره…♯♫♪

تویِ گرمیِ نگاهت، یه سـبد ترانه دارم…♯♫♪

توو شبایِ بی ستاره، واسه تو ماهو میارم…♯♫♪

#ملودی: امیر عظیمی

ای سلام!! موجایِ دریا… منو، توو بغل بگیرین…♯♫♪

خدافظ دردا و غـم هام؛ همتون با من بمیرین!…♯♫♪

برنمیگردم به ساحل، خدافظ غُصه هایِ دل…♯♫♪

خدافظ… هق هق و ماتم!! خدافظ عشـقایِ باطل…♯♫♪

—–|●♯♩♪♫♬♬♫♪♩♯●|—–







برچسب ها متن اهنگ نگو این ترانه بازم متن اهنگ نگو این ترانه بازم ی دروغ عاشقانس آکورد آهنگ دروغ عاشقانه امیر عظیمی متن آهنگ امیر عظیمی دیوانگی آهنگ دروغ قشنگ دروغ عاشقانه متن متن اهنگ ای سلام موجهای دریا متن اهنگ نرو از شبای تارم متن آهنگ های امیر عظیمی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو