دانلود آهنگ شهرام کاشانی عاشق روی ماهت

Download Music Shahram Kashani Asheghe Rooye Mahet

آهنگ شهرام کاشانی بنام عاشق روی ماهت

عاشق روی ماهت منم منم منم من

همیشه چشم به راهت منم منم منم من

دانلود آهنگ شهرام کاشانی عاشق روی ماهت

متن آهنگ عاشق روی ماهت از شهرام کاشانی

عاشق روی ماهت منم منم منم من

asheghe rooye mahet manam manam manam man

همیشه چشم به راهت منم منم منم من

hamishe cheshm be rahetam manam manam manam man

عاشق روی ماهت منم منم منم من

asheghe rooye mahet manam manam manam man

همیشه چشم به راهت منم منم منم من

hamishe cheshm be rahetam manam manam manam man

منم که یک موتو به یک دنیا نمیدم

به هیچکی جز تو دل ندادم و نمیدم

منم که با تو مثل قلب تو یه رنگم

به تو دروغ نگفتم و نمیگم

یه عمری عاشقونه به پای تو نشستم

برای باتو بودن غرورمو شکستم

به عشق تو چه شبهایی رو به صبح رسوندم

کنج اتاق تنهام به عشق تو میخوندم

منم که یک موتو به یک دنیا نمیدم

به هیچکی جز تو دل ندادم و نمیدم

منم که با تو مثل قلب تو یه رنگم

به تو دروغ نگفتم و نمیگم

عاشق روی ماهت منم منم منم من

asheghe rooye mahet manam manam manam man

همیشه چشم به راهت منم منم منم من

hamishe cheshm be rahetam manam manam manam man

عاشق روی ماهت منم منم منم من

asheghe rooye mahet manam manam manam man

همیشه چشم به راهت منم منم منم من

hamishe cheshm be rahetam manam manam manam man

ترانه آهنگ عاشق روی ماهت از شهرام کاشانی

عاشق روی ماهت منم منم منم من

همیشه چشم به راهت منم منم منم من

عاشق روی ماهت منم منم منم من

asheghe rooye mahet manam manam manam man

همیشه چشم به راهت منم منم منم من

hamishe cheshm be rahetam manam manam manam man