دانلود آهنگ شهرام کاشانی همه میگن

Download Music Shahram Kashani Hame Migan

آهنگ شهرام کاشانی بنام همه میگن

تو دلم رو دزدیدی همه میگن آره

دارم اشتباه میکنم همه میگن آره

دانلود آهنگ شهرام کاشانی همه میگن

متن آهنگ همه میگن از شهرام کاشانی

تو دلم رو دزدیدی همه میگن آره

دارم اشتباه میکنم همه میگن آره

تو دلم رو میشکنی همه میگن آره

باید از تو من بترسم همه میگن آره

تودلم رو دزدیدی همه میگن آره

دارم اشتباه میکنم همه میگن آره

تو دلم رو میشکنی همه میگن

باید از تو من بترسم همه میگن

bayad az to man betarsam hame migan

باید از تو من بترسم همه میگن

bayad az to man betarsam hame migan

همه میگن که فریبم میدی با چشمای زیبات

همه میگن که دروغ میگی با اون نگاه گیرات

همه میگن عقلمو از دست دادم

همه میگن دلمو خوش نکنم به حرفات

نه اما من فکر میکنم تو منو دوسم داری

اما من فکر میکنم تو منو دوسم داری

میگن که تو راست نمی گی بگو که دروغ میگن

میگن که تو دروغ میگی بگو که راست نمی گن

نکنه من عقلمو از دست دادم

نکنه که اشتباهه که دلم رو به تو دادم

اما من فکر می کنم تو منو دوسم داری

اما من فکر می کنم تو منو دوسم داری

همه میگن که فریبم میدی با چشمای زیبات

همه میگن که دروغ میگی با اون نگاه گیرات

همه میگن عقلمو از دست دادم

همه میگن دلمو خوش نکنم به حرفات

نه اما من فکر میکنم تو منو دوسم داری

اما من فکر میکنم تو منو دوسم داری

میگن که تو راست نمی گی بگو که دروغ میگن

میگن که تو دروغ میگی بگو که راست نمی گن

نکنه من عقلمو از دست دادم

نکنه که اشتباهه که دلم رو به تو دادم

تو دلم رو دزدیدی همه میگن آره

دارم اشتباه میکنم همه میگن آره

تو دلم رو میشکنی همه میگن

باید از تو من بترسم همه میگن

bayad az to man betarsam hame migan

باید از تو من بترسم همه میگن

bayad az to man betarsam hame migan

ترانه آهنگ همه میگن از شهرام کاشانی

دارم اشتباه میکنم همه میگن آره

تو دلم رو میشکنی همه میگن

باید از تو من بترسم همه میگن

bayad az to man betarsam hame migan

باید از تو من بترسم همه میگن

bayad az to man betarsam hame migan