loading...

آهنگ

دانلود آهنگ نگار چیکارم میکنه از سعید کریمی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ محلی شاد بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : بوخ مستش بخدا دلم رو داغون میکنه نگار چیکارم میکنه یکشون پشت سرت جنگ میکنه جون

حسین بازدید : 23 یکشنبه 23 شهریور 1399

دانلود آهنگ نگار چیکارم میکنه از سعید کریمی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ محلی شاد بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

بوخ مستش بخدا دلم رو داغون میکنه

نگار چیکارم میکنه

یکشون پشت سرت جنگ میکنه

جون دلم نگار چیکارم میکنه

نگار دردت نبینم نگار معزبینم

نگار جون دلم مرحم میشی دست میگیرم

نگار دردت نبینم نگار معزبینم

نگار جون دلم مرحم میشی دست میگیرم

بوخ مستش بخدا دلم رو داغون میکنه

نگار چیکارم میکنه

یکشون پشت سرت جنگ میکنه

جون دلم نگار چیکارم میکنه

نگار دردت نبینم نگار معزبینم

نگار جون دلم مرحم میشی دست میگیرم

نگار دردت نبینم نگار معزبینم

نگار جون دلم مرحم میشی دست میگیرم

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو