loading...

آهنگ

دردی نهان دارم با کس نمیگویم این است رمز عشق دلخسته می گویم ای عاشقان مست بر من دعا گویید چون میتپم در خون با کس نمیگویم  آهنگ غمگین تاجیکی بر من دعا گویید از فرزانه خورشید   افتاد

حسین بازدید : 27 سه شنبه 25 شهریور 1399

دردی نهان دارم با کس نمیگویم

این است رمز عشق دلخسته می گویم

ای عاشقان مست بر من دعا گویید

چون میتپم در خون با کس نمیگویم 

آهنگ غمگین تاجیکی بر من دعا گویید از فرزانه خورشید  

افتاد دل و جانم در فتنه ی یاره

ناگه شنو آهه در نیمه ی راهه

دردی نهان دارم با کس نمیگویم

این است رمز عشق دلخسته می گویم

ای عاشقان مست بر من دعا گویید

چون میتپم در خون با کس نمیگویم 

آهنگ غمگین تاجیکی بر من دعا گویید از فرزانه خورشید

افتاد دل و جانم در فتنه ی یاره

ناگه شنو آهه در نیمه ی راهه

افتاد دل و جانم در فتنه ی یاره

ناگه شنو آهه در نیمه ی راهه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو