loading...

آهنگ

یار رفته باز آمدی آمدی بیای سلامت یار رفته باز آمدی آمدی بیای سلامت در قدمات بمیرم به چشم تو اسیرم در قدمات بمیرم به چشم تو اسیرم ساغرآشنایی جزتوزکس نگیرم یار رفته باز آمدی آمدی بیایی سلامت قلب

حسین بازدید : 82 سه شنبه 25 شهریور 1399

یار رفته باز آمدی آمدی بیای سلامت
یار رفته باز آمدی آمدی بیای سلامت
در قدمات بمیرم به چشم تو اسیرم
در قدمات بمیرم به چشم تو اسیرم
ساغرآشنایی جزتوزکس نگیرم

یار رفته باز آمدی آمدی بیایی سلامت
قلب مراجاشده ای نداروم از تو شکایت
یار رفته باز آمدی آمدی بیایی سلامت
یار رفته باز آمدی آمدی بیایی سلامت

بی تو بهار من کو مرحم ویار من کو
بی تو بهار من کو مرحم ویار من کو
بطلبم از خدا خواب وقرارمن کو
یار رفته باز آمدی آمدی بیایی سلامت
قلب مراجاشده ای نداروم از تو شکایت

آمده ای دیر باز گشته دلت مهربان
آمده ای دیر باز گشته دلت مهربان
خانه ی آرزویم از تو شدم چراغان

یار رفته باز آمدی آمدی بیایی سلامت
قلب مراجا شده ای نداروم از تو شکایت
یار رفته باز آمدی آمدی بیایی سلامت
قلب مراجا شده ای نداروم از تو شکایت
یار رفته باز آمدی آمدی بیایی سلامت ..

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو