دانلود آهنگ جدید مرتضی زرلکی دیگه بیا

Download New Music Morteza Zarlaki Dige Bia

آهنگ جدید مرتضی زرلکی بنام دیگه بیا

هی نگو دیره دیگه دلم از دست تو مرد عشق تو امون و از دل تنگ خونه برد

تو ستاره ای برام توی خلوت شبا بی تو تلخه زندگی سخته ولی دیگه بیا

ترانه و آهنگ:رامین کسرایی+تنظیم،میکس و مسترینگ:مجید الماسی

دانلود آهنگ جدید مرتضی زرلکی دیگه بیا

 

متن آهنگ دیگه بیا از مرتضی زرلکی

همه جا اسم توئه همه جا حس توئه حتی ماه هم این شبا تو آسمون مثل توئه

Hame ja esme toe hame ja hese toe hatta mah ham in shaba too asemoon mesle toe

وقتی میفته دلم دوباره یاد نگات نرسی به داد من دیگه میمیره برات

Vaghti miyofte delam dobare yade negat naresi be dade man dige mimire barat

هی نگو دیره دیگه دلم از دست تو مرد عشق تو امون و از دل تنگ خونه برد

Hey nagoo dire dige dealm az daste to mord eshghe to amono az dele tange khone bord

تو ستاره ای برام توی خلوت شبا بی تو تلخه زندگی سخته ولی دیگه بیا

To setarei baram toye khalvate shaba bi to talkhe zendegi sakhte vali dige bia

ترانه آهنگ دیگه بیا از مرتضی زرلکی

لحظه های بیصدا لحظه های بی امید چشم من بی تو تموم رنج و غصه ها رو دید

Lahzehaye biseda lahzehaye bi omid cheshme man bi to tamome ranjo ghoseha ro did

حاضرم به پای تو گریه و زاری کنم واسه برگشتن تو دیگه هر کاری کنم

Hazeram be paye to geryeo zari konam vase bargashtane to dige har kari konam

هی نگو دیره دیگه دلم از دست تو مرد عشق تو امون و از دل تنگ خونه برد

Hey nagoo dire dige dealm az daste to mord eshghe to amono az dele tange khone bord

تو ستاره ای برام توی خلوت شبا بی تو تلخه زندگی سخته ولی دیگه بیا

To setarei baram toye khalvate shaba bi to talkhe zendegi sakhte vali dige bia