loading...

آهنگ

متن ترانه شمس به نام وای عزیزم هرچقدر بهت بگم دوست دارم باز کمهسر تو جنگ دارم ،قلبم با همهیجوری اومدیو بردی دلموکه دیگه عشقت بریده نفس منودلم میخواد هی ،دورت بگردم اون خنده هات شده درمون دردمازبس که

حسین بازدید : 16 دوشنبه 07 مهر 1399

متن ترانه شمس به نام وای عزیزم

هرچقدر بهت بگم دوست دارم باز کمه
سر تو جنگ دارم ،قلبم با همه
یجوری اومدیو بردی دلمو
که دیگه عشقت بریده نفس منو
دلم میخواد هی ،دورت بگردم

اون خنده هات شده درمون دردم
ازبس که هرجا اسم تو اوردم
تموم عالمو دیوونه کردم
وای عزیزم عزیزم عزیزم...چشمای جادویت کرده مریضم
دلم میخواد به عشق تو کل شهر رو مثل دیوونه ها بهم بریزم
وای عزیزم عزیزم عزیزم ...چشمای جادویت کرده مریضم
دلم میخواد به عشق تو کل شهر رو مثل دیوونه ها بهم بریزم

هیشگی نمیتونه رامو سد کنه
تو چشمام کسی نمیتونه تو رو بد کنه
توشدی صاحب قلب من عاشق
کی واست میتونه اخه مثل من باشه
اروم جوونم، یکی یدونم
تورو که میبینمت بند میاد زبونم
دلیل زندگیمی اونی که میخوامی
رویای شبامی و تموم دنیامی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو