دانلود آهنگ جدید محسن بازرگان آهنگ جدایی

Download New Music Mohsen Bazargan Ahange Jodaei

آهنگ جدید محسن بازرگان بنام آهنگ جدایی

آهای تو شریک لحظه های من شونه هات آخرین تکیه گاه من

بزار تو آغوش تو پناه بدم خودمو حالا که من هم پای غم ها شدم

ترانه و آهنگ:محسن بازرگان+تنظیم:مهدی سفیدگر+

میکس و مسترینگ:حسین پورمعصومی

دانلود آهنگ جدید محسن بازرگان آهنگ جدایی

 

متن آهنگ آهنگ جدایی از محسن بازرگان

آهای تو شریک لحظه های من شونه هات آخرین تکیه گاه من

ahay to sharike lahze haye man shoonehat akharin tekyegahe man

بزار تو آغوش تو پناه بدم خودمو حالا که من هم پای غم ها شدم

bezar too aghooshe to panah bedam khodamo

hala ke man hampaye gham ha shodam

رفتن همه تنهای تنها شدم حتی دیگه غریبه ام با خودم تو نرو

raftan hame tanhaye tanha shodam

hata dige gharibeam ba khodam to naro

تو بری دلم رو بی دلیل با خودت میبری

to beri delam ro bi dalil ba khodet mibari

هیچکی به جز تو آخه هیچکی به جز تو نموند

hichki be joz to akhe hichki be joz to namond

منو بیشتر از این نسوزون میگیره دلم آهنگ جدایی نخون

mano bishtar az in nasoozon migire delam ahange jodaei nakhon

هر لحظه قلبت مگه میشه نکوبه برام

har lahze ghalbet mage mishe nakoobe baram

غیرمکنه خاطره هام یادت نمونه تو میگفتی میمردی برام

gheyre momkene khatereham yadet namone to migofti mimordi baram

ترانه آهنگ آهنگ جدایی از محسن بازرگان

آهای تو شریک لحظه های من شونه هات آخرین تکیه گاه من

ahay to sharike lahze haye man shoonehat akharin tekyegahe man

بزار تو آغوش تو پناه بدم خودمو حالا که من هم پای غم ها شدم

bezar too aghooshe to panah bedam khodamo

hala ke man hampaye gham ha shodam

رفتن همه تنهای تنها شدم حتی دیگه غریبه ام با خودم تو نرو

raftan hame tanhaye tanha shodam

hata dige gharibeam ba khodam to naro

تو بری دلم رو بی دلیل با خودت میبری

to beri delam ro bi dalil ba khodet mibari

هیچکی به جز تو آخه هیچکی به جز تو نموند

hichki be joz to akhe hichki be joz to namond

منو بیشتر از این نسوزون میگیره دلم آهنگ جدایی نخون

mano bishtar az in nasoozon migire delam ahange jodaei nakhon

هر لحظه قلبت مگه میشه نکوبه برام

har lahze ghalbet mage mishe nakoobe baram

غیرمکنه خاطره هام یادت نمونه تو میگفتی میمردی برام

gheyre momkene khatereham yadet namone to migofti mimordi baram