loading...

آهنگ

دانلود آهنگ یه صبح بارونیه پاکه ببین قلبم چه بی تابه از ابالفضل مهربان با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : یه صبح بارونیه پاکه ببین قلبم چه بی تابه به یاد پاکیه عشق

حسین بازدید : 10 سه شنبه 22 مهر 1399

دانلود آهنگ یه صبح بارونیه پاکه ببین قلبم چه بی تابه از ابالفضل مهربان با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

یه صبح بارونیه پاکه ببین قلبم چه بی تابه

به یاد پاکیه عشقت جاشو تو کوچه میندازه

هنوزم بوی عطرت هست تو این هوای بارونی

اینو خاطره ها میگن هنوزم عاشق اونی

باید باور کنم نیستی منم تنها با این بارون

میخوام تنهایی عادت شه دیگه واسم زیر بارون

شاید دل کندن از من واسه تو خیلی آسون بود

شاید اشکامو ندیدی عشق ما زیر بارون بود

تو راحت دل بریدی از دلی که از تو دلگیره

چه خوبه که همین بارون تو رو از من نمیگیره

باید باور کنم نیستی منم تنها با این بارون

میخوام تنهایی عادت شه دیگه واسم زیر بارون

شاید دل کندن از من واسه تو خیلی آسون بود

شاید اشکامو ندیدی عشق ما زیر بارون بود

تو راحت دل بریدی از دلی که از تو دلگیره

چه خوبه که همین بارون تو رو از من نمیگیره

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو