دانلود آهنگ محسن چاوشی کفتر چاهی
Download Music Mohsen Chavoshi Kaftar Chahi

آهنگ محسن چاوشی بنام کفتر چاهی

کفتر چاهي من تنگ بي ماهي من

اي قباي وصله بر جنگجوي بي سپر

ترانه : حسین صفا + موزیک . تنظیم : محسن چاوشی

دانلود آهنگ محسن چاوشی کفتر چاهی

 

متن آهنگ کفتر چاهی از محسن چاوشی

کفتر چاهي من تنگ بي ماهي من
اي قباي وصله بر جنگجوي بي سپر

دل افسرده ي من پشت پا خورده من
شب بي مهتابم روز بي آفتابم

اي در بسته شده از همه خسته شده
دل افسرده من پشت پا خورده من

اي شکسته تن صبور سکه ي بي پشت رو
اي خليج يخ زده خرمن ملخ زده

گوش کن اي دل من تو هنوز دل مني
Goosh Kon Ey Dele Man To Hanooz Dele Mani

با همه بي ثمري تو خود شکفتني
Ba Hame Bi Samari To Khode Shekoftani

ترانه آهنگ کفتر چاهی از محسن چاوشی

کفتر چاهي من تنگ بي ماهي من
اي قباي وصله بر جنگجوي بي سپر

دل افسرده ي من پشت پا خورده من
شب بي مهتابم روز بي آفتابم

اي در بسته شده از همه خسته شده
دل افسرده من پشت پا خورده من

اي شکسته تن صبور سکه ي بي پشت رو
اي خليج يخ زده خرمن ملخ زده

گوش کن اي دل من تو هنوز دل مني
Goosh Kon Ey Dele Man To Hanooz Dele Mani

با همه بي ثمري تو خود شکفتني
Ba Hame Bi Samari To Khode Shekoftani

گوش کن اي دل من تو هنوز دل مني
Goosh Kon Ey Dele Man To Hanooz Dele Mani

با همه بي ثمري تو خود شکفتني
Ba Hame Bi Samari To Khode Shekoftani

گوش کن اي دل من تو هنوز دل مني
Goosh Kon Ey Dele Man To Hanooz Dele Mani

با همه بي ثمري تو خود شکفتني
Ba Hame Bi Samari To Khode Shekoftani