loading...

آهنگ

آهنگ مازندرانی یار جنگی من شلوار پلنگی من وحید مرادی دانلود آهنگ مازندرانی یار جنگی من شلوار پلنگی من وحید مرادی   متن آهنگ یار جنگی من شلوار پلنگی من وحید مرادی ───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── پلنگ

حسین بازدید : 34 یکشنبه 27 مهر 1399

دانلود آهنگ مازندرانی یار جنگی من شلوار پلنگی من وحید مرادی

آهنگ مازندرانی یار جنگی من شلوار پلنگی من وحید مرادی

دانلود آهنگ مازندرانی یار جنگی من شلوار پلنگی من وحید مرادی

 

دانلود موزيک با کيفيت 320

دانلود موزيک با کيفيت 128

متن آهنگ یار جنگی من شلوار پلنگی من وحید مرادی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

پلنگ وحشی ویمه؛ مره دستی هاکردی!
یار جنگی من؛ شلوار پلنگی من
خیلی شو و روزها؛ ره می ور مستی هاکردی
یار جنگی من؛ شلوار پلنگی من!
حسی که به ته دایمه؛ تی ور می ور اندوهه
یار جنگی من شلوار پلنگی من…
این جنگی ریکا تی عاشقه؛ تا زندوئه
یار جنگی من شلوار پلنگی من
امه منطقه جنگه؛ همش تیر و تفنگه!
رگباری فشنگه…
هر خنه اتا ریکا دره… مثل پلنگه آماده جنگه!

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

وحید مرادی یار جنگی من شلوار پلنگی من

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو