loading...

آهنگ

دانلود آهنگ دریا رضام دانلود آهنگ بیقرارم رضام     بیقرارم طاقت دوری ندارم بیقرارم به کی من آخه دلم رو بسپارم بیقرارم مثل دریای شمالم میزنم به صخره گاهی تا تو رو بدست بیارم من یه موجم

حسین بازدید : 7643 دوشنبه 05 آبان 1399

دانلود آهنگ دریا رضام

دانلود آهنگ بیقرارم رضام

 

 

بیقرارم طاقت دوری ندارم بیقرارم به کی من آخه دلم رو بسپارم
بیقرارم مثل دریای شمالم میزنم به صخره گاهی تا تو رو بدست بیارم
من یه موجم که خیالش تا ته دریا رو میره
تا که ماهی گیر نتونه دل تنهامو بگیره
تو یه ساحل پیش رومی حال خستمو که دیدی
دستمو بگیر تا دریا به هوای من رسیدی
دل ای دل ای دیوونه کی قدرتو میدونه
رو پام بگیره دریا باز پای تو میمونه
موجی بشه نگاهت هوا که ابری میشه
دل ای دل دیوونه بدون تو نمیشه
بیقراره دل تنگم طاقت دوری نداره
من میام بات آخه در پای اومدن نداره

 

 

 

دانلود







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو