loading...

آهنگ

آهنگ نرو مجید یحیایی - تکست موزیکمی دونم تو منو تنها میزاریپس بگو دیگه منو دوستم نداریمیادش روزی که تنها بمونیبه خدا نفرین نکردممن می خوام پیشم بمونیچشم من واسه تو گریونه نگو نهاشکام رو گونه هام میریز

حسین بازدید : 13 سه شنبه 06 آبان 1399


آهنگ نرو مجید یحیایی - تکست موزیک

می دونم تو منو تنها میزاری

پس بگو دیگه منو دوستم نداری

میادش روزی که تنها بمونی

به خدا نفرین نکردم

من می خوام پیشم بمونی

چشم من واسه تو گریونه نگو نه

اشکام رو گونه هام میریزن نگو نه

این دلم واسه تو غمگینه نگو نه

میمیرم ای خدا عشق من نگو نه

نرو این دل من بی تو میمیره عشقم نرو

نرو طاقت دوری من ندارم عمرم نرو

خدا نیاد روزی که تنها بمونم جونم نرو

میمیرم بی تو من ایعشقم نرو


نرو این دل که می پوسه عشقم نرو

نرو توو تنهاییام میمیرم عمرم نرو

نرو طاقت دوری من ندارم جونم نرو

میمیرم می پوسم ای عشقم نرو







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو