loading...

آهنگ

دانلود آهنگ روزگار روزگار زخما نامردیه از حسین ثانی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ محلی بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : چطو درده که دردوم گفتنی نیس که سنگم ور هوا انداختنی نیس بهم گفتن ک

حسین بازدید : 13 پنجشنبه 15 آبان 1399

دانلود آهنگ روزگار روزگار زخما نامردیه از حسین ثانی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ محلی بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

چطو درده که دردوم گفتنی نیس

که سنگم ور هوا انداختنی نیس

بهم گفتن که از یارت جدا شو

که یار جانه و جانم کندنی نیس

که یار جانه و جانم کندنی نیس

روزگار روزگار زخما نامردیه

چرا قلبای آدمها به این سردیه

هرکی که زد دم از حرف رفاقت به من

خنجرش رو کشید ازپشت سرزد به من

روزگار روزگار زخما نامردیه

چرا قلبای آدمها به این سردیه

هرکی که زد دم از حرف رفاقت به من

خنجرش رو کشید ازپشت سرزد به من

توگل سرسبد تکرار من یار

موکه دیوانه یوم سنگم نزن یار

اگه سنگم زدی اسمم صدا کن

یه نگاهی کن و منو رها کن

روزگار روزگار زخما نامردیه

چرا قلبای آدمها به این سردیه

هرکی که زد دم ازحرف رفاقت به من

خنجرش رو کشید ازپشت سرزد به من

روزگار روزگار زخما نامردیه

چرا قلبای آدمها به این سردیه

هرکی که زد دم ازحرف رفاقت به من

خنجرش رو کشید ازپشت سرزد به من

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو