loading...

آهنگ

دانلود آهنگ بزن تار که دلم غم داره امشب از اصغر باکردار با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ محلی غمگین بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : بزن تار که دلم غم داره امشب بزن تار که دلم غم داره امشب

حسین بازدید : 47 پنجشنبه 15 آبان 1399

دانلود آهنگ بزن تار که دلم غم داره امشب از اصغر باکردار با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ محلی غمگین بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

بزن تار که دلم غم داره امشب

بزن تار که دلم غم داره امشب

که این خونه هواش دم داره امشب

خیلی وقته شب و روزا گریون

یه چشمم اشک و چشم دیگم خون

بزن تار و بزن تار بگو از درد بی درمونم ای یار

بزن تارو که دارد سینه سوزه

بگو این عاشقی پیرت بسوزه

بزن تار که دلم غم داره امشب

که این خونه هواش نم داره امشب

بزن تار که دلم غم داره امشب

که این خونه هواش نم داره امشب

خیلی وقته شبا بیخوابو گریون

یه چشمم اشکه و چشم دیگم خون

بزن تار و بزن تار بگو از درد بی درمونم ای یار

بزن تارو که دارد سینه سوزه

بگو این عاشقی پیرت بسوزه

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو