loading...

آهنگ

دانلود آهنگ غمگین محلی بیا با هم حرف بزنیم از عشقمون دم بزنیم با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ محلی غمگین بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : بیا با هم حرف بزنیم از عشقمون دم بزنیم زیر بارون اما بی

حسین بازدید : 33 پنجشنبه 15 آبان 1399

دانلود آهنگ غمگین محلی بیا با هم حرف بزنیم از عشقمون دم بزنیم با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ محلی غمگین بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

بیا با هم حرف بزنیم از عشقمون دم بزنیم

زیر بارون اما بی چتر هر دو قدم بزنیم

بیا از این خونه بریم کی یک دونه بشیم

دور هرچی تنهایی یه خط قرمز بکشیم

من خیلی دوست دارم

بیا هوات و دارم و من تو رو دوست دارمو

گل سر راهت میزارمو من خیلی دوست دارم

بیا کنارت هستم و من تو رو مپرستمو

بی تو از همه خستمو من خیلی دوست دارم

من خیلی دوست دارم

رویا رو فردا رو تو چشم هم میبینیم

چشمات خیلی می ارزه هر لحظه تو دل من میشینی

اره دستت تو دست من تنها توی نفس من

چقد عزیزی واسه من چقد عزیزی واسه من

اره دستت تو دست من تنها توی نفس من

چقد عزیزی واسه من چقد عزیزی واسه من

بیا هوات و دارم و من تو رو دوست دارم و

گل سر راهت میزارم و من خیلی دوست دارم

بیا کنارت هستم و من تو رو مپرستم و

بی تو از همه خستم و من خیلی دوست دارم

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو