loading...

آهنگ

دانلود آهنگ آتیش زدی بازم به خرمن من از ناصر یعقوبی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : آتیش زدی بازم به خرمن من آتیش زدی بازم به خرمن من تویی که یک روزی

حسین بازدید : 19 پنجشنبه 15 آبان 1399

دانلود آهنگ آتیش زدی بازم به خرمن من از ناصر یعقوبی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

آتیش زدی بازم به خرمن من

آتیش زدی بازم به خرمن من

تویی که یک روزی بودی جون و تن من

تویی که یک روزی بودی جون و تن من

گذشته بی غمو تو از وجودم

گذشته بی غمو تو از وجودم

من که برای عشق تو جونمو میدادم

من که برای عشق تو جونمو میدادم

از دست تو دست تو خون به دل کردی

آه از این سودای تو خون به دل کردی

از دست تو دست تو خون به دل کردی

آه از این سودای تو خون به دل کردی

تو رفتی از پیشم بی تو چه تنهام

تو رفتی از پیشم بی تو چه تنهام

به خاطر تو میخونم سیاهه روزام

به خاطر تو میخونم سیاهه روزام

تنهایی یه گوشم چه تلخه دنیام

تنهایی یه گوشم چه تلخه دنیام

خوشی واسه من تموم شد شروع شد دردام

خوشی واسه من تموم شد شروع شد دردام

از دست تو دست تو خون به دل کردی

آه از این سودای تو خون به دل کردی

تو رفتی از پیشم بی تو چه تنهام

به خاطر تو میخونم سیاهه روزام

آتیش زدی بازم به خرمن من

تنهایی یه گوشم چه تلخه دنیام

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو