دانلود آهنگ عبدالحسین مختاباد تصنیف به انتظار

Download Music Abdolhosein Mokhtabad Tasnife Be Entezar

آهنگ عبدالحسین مختاباد بنام تصنیف به انتظار

تویی که عشق منی منم که یار توام

تویی که هرچه کنی به اختیار توام

دانلود آهنگ عبدالحسین مختاباد تصنیف به انتظار

 

متن آهنگ تصنیف به انتظار از عبدالحسین مختاباد

تویی که عشق منی منم که یار توام

تویی که هرچه کنی به اختیار توام

جدایی تو مرا ز پا فکنده بیا

که در طریق وفا به انتظار توام

شب است و شمع و شراب،صراحی می ناب

کسی ندیده به خواب، که در کنار توام

غمت اشاره کند خیال چاره کند

فلک نظاره کند که من شکار توام

تو غنچه چمنی صفای باغ منی

دلم چه می شکنی اگرچه خار توام

خوشا به حال دلم که یار من تو شوی

khosha be hale delam ke yare man to shavi

حدیث عشق مرا به گوش دل شنوی

hadise eshghe mara be gooshe del shenavi

ترانه آهنگ تصنیف به انتظار از عبدالحسین مختاباد

تو غنچه چمنی صفای باغ منی

دلم چه می شکنی اگرچه خار توام

خوشا به حال دلم که یار من تو شوی

khosha be hale delam ke yare man to shavi

حدیث عشق مرا به گوش دل شنوی

hadise eshghe mara be gooshe del shenavi