loading...

آهنگ

,    ,    ,    متن اهنگ گیلکی شب که شمه به خانه,    فرامرز دعایی mp3,    ترانه گیلکی مره بزن مره بوکوش فرامرز دعایی, &nb

حسین بازدید : 28 یکشنبه 08 دی 1398


,   
,   
,    متن اهنگ گیلکی شب که شمه به خانه
,    فرامرز دعایی mp3
,    ترانه گیلکی مره بزن مره بوکوش فرامرز دعایی
,    متن اهنگهای قدیمی فرامرز دعایی
,    بهترین آهنگ های فرامرز دعایی
,    متن اهنگ زیارت فرامرز دعایی
,    متن آهنگ مره لوچان نزن از فرامرز دعایی
,    متن آهنگ گیلکی قدیمی
,    اهنگ سربازی گیلکی
,    متن آهنگ شمالی
,   

 

شب کی شمه بخوانه، زنای گیره بهانه، زنه می امرا چانه، اون دوشمنِ می جانه

شب کی شمه بخوانه، زنای گیره بهانه، زنه می امرا چانه، اون دوشمنِ می جانه

پیرهَن هینم ، گوشواره خوایه، گوشوار هینم دستمال خوایه

اَیتا خوایه، اویتا خوایه ،نانم کی من کُویتا خوایه

هرچی گم ترا بوخودا ایپچه می امرا را بیا

جنگ و دعوایا بابا توماماکون کوتا بیا

مره را زرخ نیگا کونه، مره زرخ نیگا کونه

کره می همسایانا گریه مرا برُخ کشه

کی اوشان زندگی تخته تخته تخته

زندگی اَجور مرا سخته سخته سخته

پیرهَن هینم ، گوشوار خوایه، گوشوار هینم دستمال خوایه

اَیتا خوایه، اویتا خوایه، نانم کی من کُویتا خوایه

هیچکس تقصیر ناره، تقصیر فقط می مار داره

ای پیچه از او طرف گونا می زن برار داره

هیچکس تقصیر ناره، تقصیر فقط می مار داره

ای پیچه از او طرف گونا می زن برار داره

کی مره آجور گرفتارا کودید، روزِ روشنا مره تارا کودید

شب کی شمه بخوانه، زنای گیره بهانه، زنه می امرا چانه، اون دوشمنِ می جانه

برگردان فارسی

به من تلخ نگاه می کند

شب که به خانه می روم زنم بهانه می گیرد، با من چانه می زند، او دشمن جان من است

شب که به خانه می روم زنم بهانه می گیرد، با من چانه می زند، او دشمن جان من است

پیراهن میخرم گوشواره می خواهد، گوشواره می خرم روسری می خواهد

این یکی را می خواهد، آن یکی را می خواهد، من نمی دانم کدام یک را می خواهد

هرچه می گویم تورا به خدا کمی با من مدارا کن

جنگ و دعوا را کنار بگذار بابا، تمام کن کوتاه بیا

به من تلخ نگاه می کند به من تلخ نگاه می کند

همسایه ها را با گریه به رخ من می کشد

که زندگی آنها تختهِ تختهِ تخت است

زندگی اینگونه برای من سخت سخت سخت است

پیراهن میخرم گوشواره می خواهد، گوشواره می خرم روسری می خواهد

این یکی را می خواهد، آن یکی را می خواهد، من نمی دانم کدام یک را می خواهد

هیچکس تقصیر ندارد، تقصیر را فقط مادر من دارد

از طرف دیگر مقداری برادر زنم گناه دارد

هیچکس تقصیر ندارد، تقصیر را فقط مادر من دارد

از طرف دیگر مقداری برادر زنم گناه دارد

که مرا اینگونه گرفتار کردند، روز روشن مرا تار کردند

شب که به خانه می روم زنم بهانه می گیرد، با من چانه می زند، او دشمن جان من است







برچسب ها متن اهنگ گیلکی شب که شمه به خانه فرامرز دعایی mp3 ترانه گیلکی مره بزن مره بوکوش فرامرز دعایی متن اهنگهای قدیمی فرامرز دعایی بهترین آهنگ های فرامرز دعایی متن اهنگ زیارت فرامرز دعایی متن آهنگ مره لوچان نزن از فرامرز دعایی متن آهنگ گیلکی قدیمی اهنگ سربازی گیلکی متن آهنگ شمالی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو