loading...

آهنگ

آهنگ آرزوم رفت با صدای پویا یزدانی و نیما عقیلیدارم از دوری تو دق میکنم نگو از رفتن تو خودمو راحت میکنمآخه این چه رسمیه ارزوکه با رفتنت دلو کردی خون آرزوهر روز به یاد تو میفتم به خودم میگمآرزوی من تنه

حسین بازدید : 19 پنجشنبه 04 دی 1399

آهنگ آرزوم رفت با صدای پویا یزدانی و نیما عقیلی

دارم از دوری تو دق میکنم
نگو از رفتن تو خودمو راحت میکنم
آخه این چه رسمیه ارزو
که با رفتنت دلو کردی خون آرزو

هر روز به یاد تو میفتم به خودم میگم
آرزوی من تنهاست
تنهای تنها سنگ صبورم
حالا که نیستی دارم میمیرم
اما که رفتی با خود نگفتی
این مادر تو بی جونه بی تو

تنهای تنها سنگ صبورم
حالا که نیستی دارم میمیرم


دارم از دوری تو دق میکنم
نگو از رفتن تو خودمو راحت میکنم
آخه این چه رسمیه ارزو
که با رفتنت دلو کردی خون آرزو

هر روز به یاد تو میفتم به خودم میگم
آرزوی من تنهاست
تنهای تنها سنگ صبورم
حالا که نیستی دارم میمیرم
اما که رفتی با خود نگفتی
این مادر تو بی جونه بی تو

تنهای تنها سنگ صبورم
حالا که نیستی دارم میمیرم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو