loading...

آهنگ

متن آهنگ چشای وحشی از امیر تتلو اووو كه چه صبح نازی ، تو پیشم پا شدی دوباره هی زندگیم با تو نمیدونی كه چه مزه داره نمیدونی با صدای نفسات من داشتم چه حسی دیشب وقتی كه تو شبا پیشم میمونی ه

حسین بازدید : 23 پنجشنبه 18 دی 1399

متن آهنگ چشای وحشی از امیر تتلو


اووو كه چه صبح نازی ، تو پیشم پا شدی دوباره
هی زندگیم با تو نمیدونی كه چه مزه داره
نمیدونی با صدای نفسات من داشتم چه حسی دیشب
وقتی كه تو شبا پیشم میمونی همه لحظه هام چه ســكـ ــسـی میشن
دوس دارم من Make Love با تو
بشینی پیشم هی بزنم پیك باهاتو
خیسی بوسه اون لباتو رو لبام با صدای خنده هاتو
من حتی دوس دارم سر صداتو
از صورت ناز تو با اون چشای وحشی
دس كشیدن من رو اون چشای اشكی
گریه های وقت مستی و حس خوبی كه تو رو پام نشستی
صورت ناز تو با اون چشای وحشی
دس كشیدن من رو اون چشای اشكی
گریه های وقت مستی و حس خوبی كه تو رو پام نشستی
وقتی كه تا صب میمونم شبو بیدار
وقتی زل میزنم به در و دیوار و لمس میكنه تنتو كس دیگه
فقط یه لحظه منو به یادت بیار
نه منو ول نكن و نرو با اون و نكن دلمو درب و داغون
نزن نرو تنها منو زیر بارون اگه بری بده واسه هر دو تامون
امشب اصن مهم نیس كه عطر تن تو ژیوانچی باشه یا گوچی
امشب اصن مهم نیس كه تو دلت میخواد كدوم لباستو بپوشی
میخوام بدونی واسه ی تتل مث تو دیگه تو این طرفا نیس
واسه ی تو دنیا رو به هم میریزه امشب این دیوونه ی روانی
صورت ناز تو با اون چشای وحشی
دس كشیدن من رو اون چشای اشكی
گریه های وقت مستی و حس خوبی كه تو رو پام نشستی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو