loading...

آهنگ

متن آهنگ قوت قلب علی اخلاقی Lyrics Music Ali Akhlaghi Ghovate Ghalb ترانه و شعر آهنگ قوت قلب علی اخلاقی وقتی حرفات به من انگیزه میده شبیه تو دلم جایی ندیده از همه غیر خودت دیگه بریده وقتی با

حسین بازدید : 11 جمعه 24 بهمن 1399

متن آهنگ قوت قلب علی اخلاقی

Lyrics Music Ali Akhlaghi Ghovate Ghalb

متن آهنگ قوت قلب علی اخلاقی

ترانه و شعر آهنگ قوت قلب علی اخلاقی

وقتی حرفات به من انگیزه میده
شبیه تو دلم جایی ندیده
از همه غیر خودت دیگه بریده

وقتی با تو همه دنیا رو دارم
آروم میشم سر رو شونت میذارم
هیچکس و اندازه تو دوست ندارم

دل نبر انقدر از این منه دیوونه
نمیتونه دلم بی تو تو تنهایی بمونه
حضورت دیگه قوت قلب زندگیمونه

دل نبر انقدر از این منه دیوونه
نمیتونه دلم بی تو تو تنهایی بمونه
حضورت دیگه قوت قلب زندگیمونه

تکست آهنگ قوت قلب علی اخلاقی

تا تو باشی پیشم از تو که سیر نمیشم
توی هر شرایطی از تو که دور نمیشم
دلتنگت میشم دیوونه میشم

تا دلم میگیره سراغ تو هی میگیره
توو یه لحظه ام که نباشی از دوریت میمیره
با تو هم مسیره دست تو اسیره

دل نبر انقدر از این منه دیوونه
نمیتونه دلم بی تو تو تنهایی بمونه
حضورت دیگه قوت قلب زندگیمونه

دل نبر انقدر از این منه دیوونه
نمیتونه دلم بی تو تو تنهایی بمونه
حضورت دیگه قوت قلب زندگیمونه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو