loading...

آهنگ

متن آهنگ من امیر آکام Lyrics Music Amir Akam Man ترانه و شعر آهنگ من امیر آکام منو به هم نریز من دیوونم میدونم بزاری بری میشم مریض خیلی بده که یه نفر بشه واست انقد عزیز چشمام تر میشه اگه نبین

حسین بازدید : 13 جمعه 24 بهمن 1399

متن آهنگ من امیر آکام

Lyrics Music Amir Akam Man

متن آهنگ من امیر آکام

ترانه و شعر آهنگ من امیر آکام

منو به هم نریز من دیوونم میدونم بزاری بری میشم مریض
خیلی بده که یه نفر بشه واست انقد عزیز

چشمام تر میشه اگه نبینمت تو رو یکی دو روزی بدتر میشه
حال من که فقط با خنده های تو مهشر میشه

تو موهای ابریشمت من گم میشم هی
تو که نمیبینی خودتو ببینی کی پیشمه

اون چشمای تو خورشید منه
واسه منی که با تو نشستم دیگه ستاره کمه

تکست آهنگ من امیر آکام

میمونم پای تو داره سختی اگه
نمیری از سرم اخه عطری مگه

واسه دوری ازت من بی طاقتم
شوخیشم بده نکن ناراحتم

تو موهای ابریشمت من گم میشم هی
تو که نمیبینی خودتو ببینی کی پیشمه

اون چشمای تو خورشید منه
واسه منی که با تو نشستم دیگه ستاره کمه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو