loading...

آهنگ

متن آهنگ نزدیکترین حس حمید افرا Lyrics Music Hamid Afra Nazdiktarin Hess ترانه و شعر آهنگ نزدیکترین حس حمید افرا از یه فاصله دور اومدی به چشمم یهو پیدات شد تو قلبم جات شد از یه فاصله دور اومد

حسین بازدید : 5 جمعه 24 بهمن 1399

متن آهنگ نزدیکترین حس حمید افرا

Lyrics Music Hamid Afra Nazdiktarin Hess

متن آهنگ نزدیکترین حس حمید افرا

ترانه و شعر آهنگ نزدیکترین حس حمید افرا

از یه فاصله دور اومدی به چشمم
یهو پیدات شد تو قلبم جات شد

از یه فاصله دور اومدی به زندگیم
بیا بیا نزدیکتر عاشقت شم بیشتر

دنبال بهونه ام همش باهات حرف بزنم
میخوام اینو بدونی که چقد دوست دارم

دوست دارم من عشق تو قلبت میکارم
دوست دارم من تا آخرش پات میمونم

دوست دارم تو رو کم دارم
هر روز و همیشه توو فکر دیدار توام

تکست آهنگ نزدیکترین حس حمید افرا

محو صورتو اون دو تا چش سیاه شدم
اصلا از این دورا بود که علاقه مند شدم

نمیدونم که تو حال دلمو فهمیدی
یا اینکه نمیخوای چیزی بگی تا بدونم

ازت میخوام باهام خیلی خوبو شیرین بشی
چشاتو ببندیو تو هم به من دل بدی

دوست دارم من عشق تو قلبت میکارم
دوست دارم من تا آخرش پات میمونم

دوست دارم تو رو کم دارم
هر روز و همیشه توو فکر دیدار توام







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو