loading...

آهنگ

دانلود آهنگ کامیار کلاه شاپو Download Music Kamyar Kolah Shapo آهنگ کامیار بنام کلاه شاپو سلام خانوم سلام آقا قصه دارم برا شما  گفتن کامیار نگو بابا اما میگم واسه شما متن آهنگ کلاه شاپو

حسین بازدید : 21 سه شنبه 24 فروردین 1400

دانلود آهنگ کامیار کلاه شاپو

Download Music Kamyar Kolah Shapo

آهنگ کامیار بنام کلاه شاپو

سلام خانوم سلام آقا قصه دارم برا شما 

گفتن کامیار نگو بابا اما میگم واسه شما

دانلود آهنگ کامیار کلاه شاپو

متن آهنگ کلاه شاپو کامیار 

سلام خانوم سلام آقا قصه دارم برا شما

گفتن کامیار نگو بابا اما میگم واسه شما

قصه ی اون غریبه که براش غریبه ای بودم

وقتی می خوندم من براش شبگرد کوچه ای بودم

یا اون کسی که رد می شد با بی تفاوتی ازم

که من می خواستم سکه ای برا توجه بهش بدم

اصاً مهم نبود کجا

تو مترو de metro تو کافه ها le cafe

می زدیم و می خوندیم و شاید بشنوه خدا

با یه گیتار شکسته یه جین پینه وصله

یه رفیق خسته که به پای من نشسته

به گذشته بریم که کلامو بگیرم

به جای سکه و نقره عشق بگیرم

کلامو از رو سرم وقتی می آوردم پایین

غرور من با اون می ریخت مث آبرو زمین

اشک شادی تو چش مادرم از دستمزد من

هرچند که چیزی نمی شد خرید با اون دستمزد کم

اصاً مهم نبود کجا

تو مترو de metro تو کافه ها le cafe

می زدیم و می خوندیم و شاید بشنوه خدا

با یه گیتار شکسته یه جین پینه وصله

یه رفیق خسته که به پای من نشسته

به گذشته بریم که کلامو بگیرم

be gozashte berim ke kolamo begiram

به جای سکه و نقره عشق بگیرم

be jaye sekeo noghre eshgh begiram

ترانه آهنگ کلاه شاپو کامیار  

با یه گیتار شکسته یه جین پینه وصله

یه رفیق خسته که به پای من نشسته

به گذشته بریم که کلامو بگیرم

be gozashte berim ke kolamo begiram

به جای سکه و نقره عشق بگیرم

be jaye sekeo noghre eshgh begiram







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو