loading...

آهنگ

دانلود آهنگ کامیار بدو بیا Download Music Kamyar Bodo Biya آهنگ کامیار بنام بدو بیا همیشه میگفتم همیشه میگفتی کنار تو خوش میگذره خونه مون بهشته منو تو فرشته با تو همه چی بهتره متن آهنگ بدو بی

حسین بازدید : 22 سه شنبه 24 فروردین 1400

دانلود آهنگ کامیار بدو بیا

Download Music Kamyar Bodo Biya

آهنگ کامیار بنام بدو بیا

همیشه میگفتم همیشه میگفتی کنار تو خوش میگذره

خونه مون بهشته منو تو فرشته با تو همه چی بهتره

دانلود آهنگ کامیار بدو بیا

متن آهنگ بدو بیا از کامیار 

همیشه میگفتم همیشه میگفتی کنار تو خوش میگذره

خونه مون بهشته منو تو فرشته با تو همه چی بهتره

چیشد خواستی رد شی ضدحاله بد شی بری دلت میپوسه

باورت نمیشه عشق دو آتیشه دنیام داره میسوزه

بدو بیا تا دوست دارم بدو بیا تا دله من تنگته

bodo biya ta dooset daram bodo biya ta dele man tangete

بدو بیا تا دیوونتم بدو بیا تا شعرم هماهنگته

bodo biya ta divoonatam bodo biya ta sheram hamahangete

نه نیستی دیگه کنارم ولی با تک ستارم فک کن قهر بشم

حالا تکو تنها لب آب دریا تو فاز تو غرق میشم

به یادتم هر جا دنبالتم صد جا کامیار بی تو نمیتونه

وای برگرد دیگه عشقم عشقو سرنوشتم پاشو بیا بریم خونه

بدو بیا تا دوست دارم بدو بیا تا دله من تنگته

bodo biya ta dooset daram bodo biya ta dele man tangete

بدو بیا تا دیوونتم بدو بیا تا شعرم هماهنگته

bodo biya ta divoonatam bodo biya ta sheram hamahangete

خیلی وقته میخوام حرف دلمو دلمو بگم من تنهام برم پیش راضی بشم

ولی آخه تو مهربون مهره مار داری تو دله منو شکستی میگی تازه حال دادی

دایی نازی بخوان بازی حریف تو نمیشن دیا برام میمیرن حریف تو نمیشن

تریپ بلند پروازی خوب میزنی یه بارم یه بارم یه بارم بیا رو زمین

بدو بیا تا دوست دارم بدو بیا تا دله من تنگته

bodo biya ta dooset daram bodo biya ta dele man tangete

بدو بیا تا دیوونتم بدو بیا تا شعرم هماهنگته

bodo biya ta divoonatam bodo biya ta sheram hamahangete

ترانه آهنگ بدو بیا از کامیار 

دایی نازی بخوان بازی حریف تو نمیشن دیا برام میمیرن حریف تو نمیشن

تریپ بلند پروازی خوب میزنی یه بارم یه بارم یه بارم بیا رو زمین

بدو بیا تا دوست دارم بدو بیا تا دله من تنگته

bodo biya ta dooset daram bodo biya ta dele man tangete

بدو بیا تا دیوونتم بدو بیا تا شعرم هماهنگته

bodo biya ta divoonatam bodo biya ta sheram hamahange







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو