loading...

آهنگ

عشق همیشگیم باش باهام تو مهربون باش اگه میشه تو عشقم برام سنگ صبورم باش چشات مثل یه دریاست که برهم تو چشمات تو این مهلکه عشق تو مرهم دلم باش آهای شاهزاده من چشات عالمی داره تو شدی همه دنیام

حسین بازدید : 1080 یکشنبه 01 تیر 1399

عشق همیشگیم باش باهام تو مهربون باش

اگه میشه تو عشقم برام سنگ صبورم باش

چشات مثل یه دریاست که برهم تو چشمات

تو این مهلکه عشق تو مرهم دلم باش

آهای شاهزاده من چشات عالمی داره

تو شدی همه دنیام گلم تویی تک ستاره

مثل حال زمستون دل من بی تو سرده

توی چشمای مستت منو ویرونه کرده

آهای شاهزاده من چشات عالمی داره

تو شدی همه دنیام گلم تویی تک ستاره

مثل حال زمستون دل من بی تو سرده

توی چشمای مستت منو ویرونه کرده

تو هر لحظه باهامی مثل خون تو رگامی

دانلود آهنگ عشق همیشگیم باش (باهام تو مهربون باش) از مهدی زارعی

میخوام همه بدونن تو حس تو صدامی

آهای شاهزاده من چشات عالمی داره

تو شدی همه دنیام گلم تویی تک ستاره

مثل حال زمستون دل من بی تو سرده

توی چشمای مستت منو ویرونه کرده

آهای شاهزاده من چشات عالمی داره

تو شدی همه دنیام گلم تویی تک ستاره

مثل حال زمستون دل من بی تو سرده

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو