دانلود آهنگ پارسا چیلیک و فواد میرطاهر عاشقتم خدا

Download Music Parsa Chilick And Foad MirTaher Asheghetam Khoda

آهنگ پارسا چیلیک و فواد میرطاهر عاشقتم خدا

به جان مرتضی علی 

به همین سفره قسم

دانلود آهنگ پارسا چیلیک و فواد میرطاهر عاشقتم خدا

 

متن آهنگ عاشقتم خدا از پارسا چیلیک و فواد میرطاهر

به جان مرتضی علی

به همین سفره قسم

تا وقتی من گرفتارم میگم خدا تورو دارم

دوست دارم دیوونتم

بدون تو من میمیرم

بازم میگم خدا خدا

من چقدر دوست دارم

به جان مرتضی علی

be jane morteza ali

به همین سفره قسم

be hamin sofre ghasam

با زبون روزه من میگم

ba zaboone rooze man migam

بهت میگم دوست دارم

behet migam dooset daram

ترانه آهنگ عاشقتم خدا از پارسا چیلیک و فواد میرطاهر

دوست دارم دیوونتم

بدون تو من میمیرم

بازم میگم خدا خدا

من چقدر دوست دارم

به جان مرتضی علی

be jane morteza ali

به همین سفره قسم

be hamin sofre ghasam

با زبون روزه من میگم

ba zaboone rooze man migam

بهت میگم دوست دارم

behet migam dooset daram