loading...

آهنگ

آهنگ بیا پیشم مجید یحیایی - تکست موزیکعشق من نگو تمومهمی خوام تو رو ببینمآخه من بی تو هیچمبی تو دارم میمیرمبیا پیشم می دونی از نگاهت دورممی دونی تا نباشی من بی تو میمیرمطاقت نداره این دلم بی تو اسیرما

حسین بازدید : 25 سه شنبه 06 آبان 1399

آهنگ بیا پیشم مجید یحیایی - تکست موزیک

عشق من نگو تمومه

می خوام تو رو ببینم

آخه من بی تو هیچم

بی تو دارم میمیرم

بیا پیشم می دونی از نگاهت دورم

می دونی تا نباشی من بی تو میمیرم

طاقت نداره این دلم بی تو اسیرم

ای عشقم

دل من آرزوشه پیش تو بمونه

اما نمی تونه دلم تنها بمونه

ای عشقم

------------------

عشق من نگاه کن

منو ار غم رها کن

دل بی تو اسیره

عشق من منو صدا کن

بیا پیشم می دونی از نگاهت دورم

می دونی تا نباشی من بی تو میمیرم

طاقت نداره این دلم بی تو اسیرم

ای عشقم

دل من آرزوشه پیش تو بمونه

اما نمی تونه دلم تنها بمونه

ای عشقم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو